Subject: Palun minu nimele Deltas ja JIRAs
From: "Tuuli Tsahkna" <[email-masked]>
To: "Melika Alliksoo" <[email-masked]>
Date: Fri, 13 Dec 2024 15:51:35 +0200

Hei,

Deltas palun järjena 7.2-2/24/25956-2

Lääne-Virumaa Haljala vald Haljala alevik Tallinna mnt 42 ja Kulli
kinnistute detailplaneering, taotlus eskiislahenduse ülevaatamine ja
tingimused liikluskorraldusele

Riigitee nr 17174 Rõmeda-Põdruse km 9,88-10,07

Tänud!

Tuuli

From: Aivar Klaasen <[email-masked]>
Sent: Friday, December 13, 2024 3:31 PM
To: info transpordiamet <[email-masked]>
Cc: Tuuli Tsahkna <[email-masked]>
Subject: Haljala, Tallinna mnt 42 ja Kulli kinnistute detailplaneering

Tere.

Saadan Teile detailplaneeringu eskiislahenduse üle vaatamiseks.

Palun avaldage oma seisukoht või väljastage tingimused liikluskorralduse
osas

planeeringuala kinnistute jaoks.

Lugupidamisega

Aivar Klaasen

A.V.R.Projekt OÜ

juhatuse liige

56 468 050

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.